Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

26 Temmuz 2012 Perşembe

"The Shallows" by Adam Hurst

GENÇLİĞİ HATIRLAMA

Bugün evimin bahçe kapısına vardığımda,
Bir şey fark ettim
Bizim evin bahçesinde ki o,
Yaşlı çınar ağacına gözlerim dalınca 
"teşbib"oldum
O,an içime acı bir sızı rüzgarı yerleşti.
Gençliğimde ki hatalar
Güzellikler,
Ölümler,
Kavuşmalar,
Ayrılıklar
Hepsi o yaşlı çınar ağacına doluşuvermişti sanki,
Her bir dalı bir yaşı ,
Bir hatırayı temsil edercesine
Bir andan ibaretmiş gibi ordaydı
Canlıymış gibi karşımda duruyordu
Başka bir değişle, var olmayan bir zaman makinasının içindeymişcesine
Tam karşımda
Bana tüm hatıraları nüksettirircesine oracıktaydı
Bir kez daha anladım ki,
Epeyce yaşlanmıştı bedenim,
Keza hayatım..
*Meral Meri*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder