Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

21 Nisan 2015 Salı

PEMBE GAGALI KUŞ

PEMBE GAGALI KUŞ

Pembe gagalı bir kuş gibi konuşuyorum
Karanlığa terk ettiğiniz düş yüzlerinizden
Sabah ,akşam ve her zaman aşk-aşk -aşk diye ötüşüyorum
Yıldızların kirlenmesinden ve tutsaklığından sorumlu tutulamam
Çünkü ben yıldız avcısı değilim,onları da mahkum edenleri hiç sevmem
Pembe gagalı bir kuş gibi konuşuyorum
Evet evet,zamanın dışına yolculuk etmiş ölü kalplerinizle
Hayır hayır,büyüklerin oyunlarına saklanmıyoruz
Çünkü çocukların kahkahalarına sarılan kelebeklerimiz hâlâ var
Ama ben hâlâ pembe gagalı bir kuşum
Kalplerinize aşk sunamam;çünkü ben hep konuşurum
Gerçeklerimle ve samimiyetimle hep ama hep konuşurum
Gagam ve renklerimle konuşurum
Sabah ,akşam ve her zaman aşk-aşk -aşk diye ötüşüyorum
Bunu siz duyup yaşamıyorsanız ,suç benim mi?
Ama ben gagam ve renklerimle hep konuşurum
Bunu bana duyurup yaşatmıyorsanız ,suç benim mi?

(Meral Meri)

22.04.15. İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder