Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

4 Ağustos 2015 Salı

Meral Meri /Yosunlu Gemi


Beklemek garipleştirir kişiyi;
Ben de garipleşerek; seni, bir seni,hep seni ,bir senleşmeyi bekliyorum...
Küçücük gönlümle- yosunlu gemimle.
Kaç fersah yol aldım bilmiyorum.
Ben benekli martıların kanatlarına kırlangıçlar konana değin ,bekleyeceğim seni.
Sen leyleklerin yuvasında serçelerle şarkı söylerken de dinleyeceğim dinleyeceğim,seni.
Ama her zaman değil,bazende oyunbozanlık yapmak isteyeceğim sana;
Bozulan yerleri tamir et -çabala diye.
Görüyorsun ya
Ben en uzanamadığım deniz gözlerinde kaldım; senleşmeyi arıyorum...
Yosunlu yosma gemimle...

Meral Meri /Yosunlu Gemi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder