Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

30 Aralık 2015 Çarşamba

Bana Hüzünlü Geliyorsun Artık Geçmişim

Bana Hüzünlü Geliyorsun Artık Geçmişim
~
Düştüğüm zaman ve dizlerimi kanattığım zaman
Geçmişimin bahar çiçekleri açar,ve bana sarılırdı.
Bu yüzden tuhaf buyruklarımın beni esir aldığını hiç sanmıyorum.
Fakat biliyorum,bu pencereden bakıp gördüğüm renkli çiçekler değil artık;
Sadece yenilgisi çok geride ama ilerisini de tutuşturmuş,
Ben bunu şimdi görüyorum-
Şimdi görüyorum...
Bana hüzünlü geliyorsun artık geçmişim;
Çünkü kendimi esir,köle,kurban gibi yaşama savurmuşum.
Doğa bana haksızlık etmemişti,
Ben ona sağırdım sadece.
Ve ben yaşamın asıl renklerini görmemiştim;
Kendimle birlikte bir halkı yok etmiştim...
Düştüğüm zaman ve dizlerimi kanattığım zaman
Geçmişimin bahar çiçekleri açar,ve bana sarılırdı diyemem artık;
Çünkü iki oğlan çocuğunun varlığı, ölümün vahşetini değiştiremez...
Bu yüzden tuhaf buyruklarımın beni esir aldığını artık biliyorum.

(Meral Meri)

31.12.15.İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder