Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

6 Ocak 2019 Pazar

Biri Gelsin İstiyorum

Biri gelsin istiyorum...
Öyle böyle biri olmasın ama
Düşleri olsun içinde;
Yeşil zeytin yaprağının özü avuçlarına sıkışmış olsun mesela.
Biri gelsin istiyorum ;ölçü birimi nedir bilmesin,
Nezaket kurallarını çiğnesin mesela...
Hakikaten sıradışı olsun sırları, bir güvercinin kanatlarına
yerleşip uçsun mesela...
Ne gerekli ne de gereksiz sırlar olmasın hayatında.
Biri gelsin istiyorum; tozlu raflarımdan beni çıkarıp okusun mesela,
fakir olsun; bir kalemi bir de defteri olsun-
defnedilmemiş yüreğinde okusun beni...

Meral Meri ~ Biri Gelsin İstiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder