Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

22 Nisan 2022 Cuma

Meral Meri /Söğüt Ağacının Gölgesinde / Hoş Geldin Bebek

 Masumluğumun kırıldığı gündü eriklerin baharı süslediği gün.

Ama öncesinde yaprak dökümü zaten başlamıştı.

Kasım güneşiyle önce ölmüştüm o arka bahçede,

Daha sonra kanatlarım yeniden canlanmıştı.

Biliyorum, sığırcık kuşları serçelerle iyi yoldaşlık kurmuştu.

Ama bir kalabalıktır doluşmuştu içime; 

Sen buna istersen bir cenaze merasimi de, 

ben de diyeyim ki, bu bir annenin oğlu için çaresiz gözyaşlarıdır.

Dedim ya; bir kalabalıktır doluşmuştu içime.

Sevgiliye methiyeler düzmek için geç kalmış olabilirdim.

Veyahut da tam tersi, belki de yeni başlamıştım, kim bilir.

Dedim ya; bir kalabalıktır doluşmuştu içime.


Cılız bir bebek karşı odada suni sancı ile doğacaktı...

Sonra bir kuvöze alacaklardı onu.

Fakirlik burada da boykot edilmeliydi a yoldaş.

Dedim ya; bir kalabalıktır doluşmuştu içime.

Masumluğumun kırıldığı gündü eriklerin baharı süslediği gün.



Meral Meri /Söğüt Ağacının Gölgesinde / Hoş Geldin Bebek


22.04.22.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder