Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

1 Mayıs 2022 Pazar

Meral Meri /Söğüt Ağacının Gölgesinde / Ben ve Sonraki Düşler

 Sevmek başka bir şeydi ey ulu porsuk ağacım.

Ben ve sonraki düşlerim de öyle.

Yıkıcı bir savaşın içinde yaşarken;

Düşlerim çok uzaklarda bir bulutun ucunda asılı kalmıştı.

Oturup da hiç kendim için ağlayamamıştım şöyle doyasıya.

Örümcek ağları ve şeker gibi hiç birleşmemişti acılarım.

Oysa acılar diye bir şeyler dolanıp dururdu başımızda;

Kalbimize, ruhumuza, sevgimize hakiki bir ciddiyet hiç gösterilmemişti.

Bundandır uzaklaşmamız kendimizden.

Öyle eylemsiz ve öyle devrimsizdik ki, kuşlarımız ağaçsız ölüyordu her gün.

Sevmek başka bir şeydi ey ulu porsuk ağacım

Ben ve sonraki düşlerim de öyle.


 Meral Meri /Söğüt Ağacının Gölgesinde / Ben ve Sonraki Düşler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder