Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

1 Mart 2015 Pazar

Zeki Müren - Vardım Ki Yurdundan Ayağ Göçürmüş


Vardım Ki Yurdundan Ayak Göçürmüş

Vardım ki yurdundan ayak göçürmüş 
Yavru gitmiş ıssız kalmış otağı 
Camlar şikest olmuş meyler dökülmüş 
Sakiler meclisten çekmiş ayağı 

Hangi bağda bulsam ben o marali 
Hangi yerde görsem çeşm-i gazali 
Avcılardan kaçmış ceylan misali 
Geçmiş dağdan dağa yoktur durağı 

Laleyi sünbülü gülü har olmuş 
Zevk u şevk ehlini ah ü zar almış 
Süleyman tahtını sanki mar almış 
Gama tebdil olmuş ülfetin çağı 

Zihni dehr elinden her dem gam ağlar 
Vardım ki bağ, ağlar bağban ağlar 
Sümbüller perişan güller kan ağlar 
Şeyda bülbül terk edeli bu bağı

Bayburtlu Zihni-Mehmed Emin 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder