Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

26 Şubat 2016 Cuma

Meral Meri/Haziran Kağıtları/Helenayı Unut

Yeşil yaprakların haziranda topraktan kalbe titreyerek çıkarken tanımıştım seni;gelecek gibi,parlaktı çağın...
Çocuğundum senin; mavi sarayından tuttum seni,
Çıplaktım;geçmişten gelen bir Helena,hiçbir emanetin yükünü-geçmişini-aydınlığını bilmezdim.
Karanlığında kaldım...
Tarihçiler yalan söylerdi,ben onlara sağırdım;
Sönük bir gecenin irkilen yüreği gibi,neşteri yemiş bir hastanın kalbi neyse,ben de oydum senden önce.
Yuvarlak bir masanın hoşnutsuzluğunu kimler yudumluyorsa planlayıp kadehlerinde,kırılmak için oradaki  çığlık da bendim.
Yeşil yapraklarına emekçiler gönüllü olduğundan,koştum,buldum seni; tuttum kalbinden,kendime çektim,öptüm seni...

Meral Meri/Haziran Kağıtları/Helenayı Unut


05.02.16.İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder