Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

28 Mart 2016 Pazartesi

Ufuklara Bakabilmeniz Dileğiyle

Ufuklara Bakabilmeniz Dileğiyle
~
Gördüm, gün batımındaki eşsiz nar çiçeklerini
Yaslandım uçsuz bucaksız o renklerine
Birer ikişer düşüyorlardı kendi dehlizlerine pul pul,gördüm
Gördüm bir kere; göğün yaralı gizlerini- sessizliğini o kuşların
Nar çiçekleri birer ikişer açınca avuçlarını sardalya yavruları gibi özensiz ,gördüm
Her şey kızıla boyanmıştı sımsıkı bir kere
Ve gözlerini usul usul, kapatınca aydınlığa her biri ,gördüm
Kalplerinde dinmez-dirilemez olan her bir geceyi
Sonsuz bir yılgı içindeyim ben de şimdi,usumdan savruldum...
(Meral Meri)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder