Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

14 Mayıs 2016 Cumartesi

Kur'ân-ı Kerim ~ A'RÂF Suresi 143

Mûsâ ta'yîn ettiğimiz vakitte gelip de Rabbi ona hitab buyurunca: 'Rabbim!
Bana kendini göster; sana bakayım!' dedi.
Rabbi buyurdu ki: 'Sen beni bu dünyada aslâ göremezsin;
Fakat dağa bak, şayet o yerinde durabilirse, o takdirde sen de beni görebilirsin!'
Derken Rabbi dağa tecellî edince onu paramparça etti; Mûsâ da bayılarak yere düştü! 
Nihâyet ayılınca: 'Rabbim!
Seni her noksanlıktan tenzîh ederim!
Bu talebimden dolayı sana tevbe ettim ve ben îmân edenlerin ilkiyim!' dedi.
Kur'ân-ı Kerim ~ A'RÂF Suresi 143

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder