Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

17 Mart 2017 Cuma

Meral Meri/ Kısa Kent Şiirleri/Bu Yüzden


Gülüşünün parlaklığı demir bir balyoz gibiydi.
Gülüyordu ama- amaları çoktu...
Bana çok nedenli kendimi hatırlattı;
O kelebekler sokağında kaç kez öldürüldüğümü,
Ve kaç defa daha uyuşmam gerektiğini unutsam da
'Ve unutmam ben yaşamayı.' desem de unutulduğumu
Onun gülüşünden dolayı hatırladım.
Belki de hiç unutmamıştım-
Unutmam ben yaşamayı desem de
Bizim büyük taşlarımız kırılırken,
Yine de ben izlerim böyle
Bensiz-sensiz yaşamayı...

Meral Meri/ Kısa Kent Şiirleri/Bu Yüzden

16.03.17.İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder