Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

28 Aralık 2017 Perşembe

Zeki Müren -Elbet Bir Gün Buluşacağız

'Yalnız Allah'tan korkarım, Allah'ın dediği olur.
Bu büyük alemi yaratan ve de yöneten yüce kudret, alnımıza bir yazı yazıyor diyorum ben doğarken.
Doğuyor, yaşıyoruz. Ama pembe… Ama gri…
Ama siyah olaylarla geçiyor bir ömür ve sonra da çaresi yok ölüyoruz.
Evet. Ben bazen ölümü de özlüyorum. "Ölüm özlenir mi?" diyeceksiniz. 
O beni özlemeden ben yakınlık kurarım. Yeter ki Tanrı onun bile hayırlısını versin.
Gecinden versin. Başkalarına çektirmeden, gına getirmeden, başka kimseleri rahatsız etmeden…
Ne demiş atalarımız? "İki gün yatak, üçüncü gün toprak...'
~
Zeki Müren - Elbet Bir Gün Buluşacağız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder