Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

25 Eylül 2018 Salı

Meral Meri /Salyangozdaki Yosunlar / Salyangozcu Moris'le Bir Gece Ve Bir Perde Daha

Ben insanlığımızı şöyle değerlendiriyorum Moris,
Ezik bir zambak gibi ,çok pahallı ve aynı zamanda da sıradan bir olay gibi duruyorduk; ötede ve beride...
Yaşadığımız çirkinliğin adına gelince: Gizleme çabasındaki sarhoşluğu gördüm
"Ama ben ayık değildim ki" demek kadar ucuz ve vurdumduymaz... a, pardon ama- namussuzca ayıbı dibine kadar yaşıyorduk diyecektim.
Anlatabildim mi, Moris?
Hadi kalk gidelim; yine de sabahı görmek için karanlığı üstümüze çekmek şart!
Öyle değil mi,Moris?
Ama dur dur, sana bir perdelik bir dram daha anlatacağım...
Misal, mahallenin birinde paragöz ve de şişmancana biri oluversin- parasızken ağlayan cinsten ha...
Sonra üç beş kişi toplanmış gündem lakırtısı yapıyor oluversin- o da pespaye cinsinden ...
Eee...ne yaparsın-kalite bizi bozuyor...
Dur yahu bi dur! Amma da sabırsızsın sen de. Anlatıyoruz işte,misal dedik ya.
Haa.. ne diyordum? Hah, mahalle insanı diyordum; birkaç kişiyi parpağında oynatan o şişman-paragözü anlatıyordum.
Dil tatlı derler ya o cinsten bi de ,bi de ajitasyonun dibine vuran cinsten olsun...
Kişi gösterişi sever sever de şeyini çıkartmaz ya bi de o cinsten oluversin hadi.
Ha bi de bu zenginlerin köyden bir evlatlık alıp da " Acıdım yazık,ah bu benim merhametli yüreğim yok mu a,dostlar! Görüyorsunuz ya ne kadar merhametliyim?" diyen cinsler yok mudur?
Öyle bir cins insan olsun karşında, ama misalden ha,yoksa mümkün mü öyle biri yaşasın bu zamanda.
Neyse, lafı uzatmadan toparlıyorum...
Bir de kedicik oluversin -bir kap sütü olsun yanında da
Ama yavru cinsinden ha,katiyen başka türlüsü göz doldurmaz -hitap boşa gider Allah muhafaza... diğ mi ya?
Her neyse ,sadede gelelim; bu paragöz kişi aleme diyor ki; "Ben kediye mediye bakmam,pis ayol bu,biti piresi de cabası...
Hayatta evime sokmam!"
Oradan biri de sevmiş olsun kediciği, severken gözler onun üstüne biriksin ...
"Ben alırım bunu,yazık ayol,önümüz kış" demiş olsun...
Hadi o da olsun.
Ve işin sonunda da kedicik yine de alınmamış ama videoya çekilip bir kitle bir merhametlik dayanışması sergilemek için bilmem nerelerde paylaşılmak istensin.
Derken biri çıkıp desin ki; bu şarlatan topluluğa: "Hikayesiniz be vallahi hepiniz hikayesiniz" demiş olsun.
Derken bu üç beş kişiciğin bütün gösterişi suya düşmüş de popülaritesi yerle bir olmuş olsun...
Bence isabet olur Moris, sen ne dersin ha?
Hadi kalk ,kalk da gidelim dostum; yine de sabahı görmek için hakikaten bu karanlığı üstümüze çekmek şart!

Meral Meri /Salyangozdaki Yosunlar / Salyangozcu Moris'le Bir Gece Ve Bir Perde Daha

26.09.18.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder