Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

26 Aralık 2018 Çarşamba

Meral Meri / Kendi Derinliğimin Ötesine Gittim / Bir Viyolonsel Galata

Evi dağınık bir insan yalnızlığı
Bu gece bana ışıklarını yaktı.
Hey serseri çocuk, surların şairsiz bir şiir gibi duruyor dedi bana
Geç ,buyur hele...
Bak, Galata'nın ışıklarını bu gece yalnız senin için yaktım.
Şimdilerde ayyaşların mekanı oldu zaar;
Hani sen küçüktün ya, ana rahmine düştüğünü anlatırlardı...
Hah, işte o sarhoşlar geliyor ev yalnızlığı gibi.
Sen benim dağınıklıma bakma der gibi,
Tebessüm savurdu yüreğimin dağılmışlığına;
Kim yıkılmıştı ,kim kalkmıştı,kim sahte ,kim gerçek
Boş ver...
Viyolonseli sevgisine bulaşanlardan ol dedi...
Evi dağınık bir insan yalnızlığı.

Meral Meri / Kendi Derinliğimin Ötesine Gittim / Bir Viyolonsel Galata

27.12.18.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder