Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

23 Haziran 2021 Çarşamba

Meral Meri /Söğüt Ağacının Gölgesinde / Çok Mutsuzum

 Çoğalıyormuş gibi yapan birçok mevsim biliyorum.

Şimdi bu nedenle sancılarını sahipleniyorum rüyalarımın;

Kararlı, tutkulu, istekli ve özgürlük doluydular.

Ama sevgimin minicik kaburgasında hala bir ceset saklıydı...

Yine de, çaresizce gölgeler arasında sarıldım dalına.

Biliyorum, o denge...

Bu uzun, dar ve acımasız yolda boğuluyordu.

Öyle ziyaretlerim sanıldığı gibi zahmetsiz değildi.

Ve ben göz denizimin kıyısına bir deniz feneri inşa etmiştim.

Mutluluk içindi hepsi.

Bunu daha önce bir filmde görmüştüm,

İnan bana, herkes gibi onu izleyecek kadar çaresizdim.


Meral Meri /Söğüt Ağacının Gölgesinde / Çok Mutsuzum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder