Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

10 Ağustos 2021 Salı

Meral Meri / Psikolojik Manipülasyon

 Avrupa ülkeleri, insan haklarına saygı gösteriyormuş, bu nedenle mülteciler (istilacılar) bizi değil, güneşin battığı tarafı insan haklarını tanıdığını iddia ediyor.

Ama bize nankörlük yapmaktan geri kalmıyorlar. Ülkemizi bir bok çukuru gibi göstermekten geri kalmıyorlar.

Ama suç onların değil, suç bizim devletimizde,yasalarımızda.

Kendi ülkesinde ikinci sınıf vatandaş muamelesi görmeye devam eden herkes bana göre gelişime ,insan gibi yaşamaya uzaktır.

Halk daima sessizdir, talepkar bir halk olmadıkça bu gibi sorunları görmezden gelmeye devam ettikçe, aile kurup çocuk doğurmayı düşünmeyin.

Çünkü sizin yerinize bunu maksimum seviyede yapan istilacılarınız zaten var olacaktır, tıpkı şimdi olduğu gibi.

Hiçbir şey sizi yönetemez, siz kendi kendinizi yönetmek zorundasınız öncelikle.

Güçlü ülkelerin yem olarak görüğü küçük bir ülke olmayı reddedin!

İstemeyi öğrenin, onu alana kadar pes etmeyin. Kimseye kul olmayın.

Bazılarınız Covid-19 saçmalığına inanabilir. Maskeler takabilir. Aşı olabilir. Ama bunlar dünyanın bir gerçeği değildir.

Sizi birçok şeyle meşgul ederek dünya yönetiliyor. Ama biz hala insan gibi ,hak ettiğimiz gibi yaşamaktan çok uzağız.

Bugün gerçekler sizi yorabilir, sizi üç maymun yapabilir. Sizi konuşamaz hale getirebilir.

Ama en önemli şeyi unutmayın, yani kendinizi.

Her yerde kendinizi unuttuğunuz için şu anda bizler burada yalnızız.

Dünyanın tüm hükümetleri kendi halkını kullanır. Halkını önemseyenler asla olmadı.

Çünkü şartlar bunu gerektiriyor. Çünkü sizler bir şey istemekten çok uzaktasınız.

Çünkü dünya olarak bir araya gelemiyorsunuz. Eğer bugün dünyada mülteci sorunu varsa, bu büyük balık küçük balığı yuttuğu içindir.

Buna dünya olarak sessiz kaldığımız içindir.

Bugün evrensel bir sorunu göremeyenler yarın için umut kelimesini bile kullanmasınlar.

Bilgiyi bir araya getiremeyenlerin sorunları hep evrenseldir çünkü.

Biliyorum, içinizden bazıları "aman boş ver, bu dünya böyle gelmiş böyle gider." diyebilir.

Ona ne kuşku. Lütfen kendi hayatınızı değerli görün. Lütfen hayatınızı kendinizi görmek adına karşınızdakini görerek yapın.

Çünkü aynası olmayanların, geleceği de olmaz. Ben dünyayı görüyorum. Ben hiçbir hükümeti halkının yanında görmedim.

Onlara da kızmıyorum, çünkü halkı talep etmeyi bilmediği zaman hükümetleri suçlayarak bir yere varamadığımızı da gördüm.

Çünkü her devrin hükümeti kendi koşullarına göre yaşamıştır, ama doğru ama yanlış.

Burada suçlu aramıyorum. Hiçbir şeyden korkmuyorum. Gerekli yerde gerekenleri her zaman konuşan biri oldum.

Kendim için konuşmayı sevdiğim kadar dünya adına da konuşurum. Çünkü ben hür bir ölümlüyüm. En azından hayal dünyamda.

Bilmenin hiçbir faydasını görmedim. Konuşmanın da öyle. Yalnızca bozuk sistemleri redden biriyim ben.

Ben artık günü kurtarmak değil, yaşamak istiyorum. Sizin de bunu istediğini bildiğim için bunları naçizane bir şekilde yazmayı uygun buldum.

Erkeklerin , erkek olabilmesi, ve kadınların, kadın gibi olması için yaptım bunu. Kısacası, insanlık şart. Ve dünyada eksik olan gerçek sadece budur.

Sizler aşk şiirleri, sizi motive edecek, sizi zengin edecek kelimeleri istiyorsunuz.

Ama üzgünüm, benim kelimelerim bu üstte yazdığım gerçekler de zaten can çekişmektedir.

Eğer sizler bunları,ve buna bezer sorunları görmeyi reddettikçe zaten kelimelerden ibaret olacak şeylere sarılmaya mahkum kılacaktır.

Bugün devlet hastaneleri sizi gerçek anlamda tedavi ediyor mu? Hayır, etmiyor, çünkü ben bu dünyada yaşıyorum.

Sizi bugün özel hastanelere yönlendiren, mahkum eden , yani cebinizdeki üç kuruşa göz dikenleri sevindiren, sizin sessizliğiniz değilse nedir?

Her zaman istemeyi bileceksiniz, dürüst bir şekilde, adaletli bir şekilde. Yanındakini düşünerek yapacaksınız bunu.

Çünkü tek kurtuluş bu. Ben sadece bazılarınızın iç dünyasını buraya yansıttım, benim yaptığım etkiye tepkidir...

Fakat ben eylemsizliği sevmem. Masanın üstündeki tozu düşünün, bir hareket bekler sizden.

Masanın üstündeki tozdan daha aşağı olmak istemem doğrusu. Masanın üstündeki toz gibi yaşamak da istemem.

Ne kadar yan yana gelebilirseniz ,ya da gelebilirsek insan gibi,o kadar güçlü oluruz. Başka türlü yönetilen olacaksınız, veya diğer bir değişle köle olacaksınız.

Veya gerçeği söylemek gerekirse zaten tam olarak biz buyuz. Bir köle dünyası. Hem de her anlamda.


Meral Meri / Psikolojik Manipülasyon #Dünya #Evrensel #İNSANLIK #Yaşam



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder