Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

20 Ağustos 2013 Salı

BAZI ŞARKILAR RÜZGAR GİBİDİR

BAZI ŞARKILAR RÜZGAR GİBİDİR

Bana öyle geliyor ki senle ben biraz karışığız
İkimizinde yalnızlığı tıpkı amazon ormanları gibi fazla yağışlıydı
Ve ikimizinde birbirimize kanıtlamaya çalıştığı şeyler var
Tahmin edersin, hepside boş şeylerdi
İki savaşçıdan farkımız yoktu.
Bilirsin, karanlık gibiydik...

Bana öyle geliyor ki senle ben biraz uçarıyız
Tıpkı kanatları  henüz açılmamış şahin yavrusu gibi
Biraz korunmaya ihtiyaç duyarak
Ve nazlanarak birbirimize dönüşlerimiz de olurdu.

Bazı şarkılar rüzgar gibidir
Sırtını ona dayarsın
Yüzünü okşar ve seni uçurur
Tahmin edersin,bu genelde dünyan tersine dönünce
Güç doğuşuna benzer...
Ve yürürsün başını sağa sola sallayarak
Yüzünde aptalca bir gülümseme olur
Sonra dudaklarını ısırırsın
Bu bazen olur.
Seninle her yolumuz ayrıldığında
Birbirimize dönmeden bunu yaşardık.

Bana öyle geliyor ki senle ben biraz aşıktık
Biraz karışık.
Biraz biz
Ve sanırım birazda şarkıydık dilimizde.

Meral Meri




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder