Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

23 Şubat 2014 Pazar

Aforizmalar


Bazen insanlar sizin zeytin dalı uzatışınızı görmeyip, tükürüp kelepçe de takarlar!

[Meral Meri]


Ölmek için geç kaldığın birçok ölümün olmuştur belki ama
Gitmek için geç kaldığın birçok özgürlüğün olmayacak!

-Meral Meri

İnsanlar sizin dedikodunuzu yapmaya başladığında büyürler ,işte bir kavanoz kadar!

[Meral Meri]



İnsanlara adaletsizlik kalem ile mi dağıtılıyordu da,
Onun için mi hep silahlar masumdu?

-Meral Meri



Eğitim bir soru değil cevaptır
Onun için yaşlı ağaçların bilgisi daima genç kalır.

-Meral Meri

Bir yeri benimseyip kalmak için önce binlerce yeri dolaşmak lazım gelir.

-Meral Meri




Kabul etmen gereken bir sensizlik var
Ve onu bulmak için ise benim sessizliğime değil kendi sessizliğine ihtiyacın var.

-Meral Meri





Bir şeyin karşısında durmayı öğrenen bir şeyin yanında da yıkılmayı öğrenir!..

[Meral Meri]



Senin padişah suskunluğunun yüceliği karşısında gözlerim kamaşır,
Sözcüklerim kirlenirdi...
O kadar sıradışısın ki tüm sıradanlığım sarsılırdı!

-Meral Meri



Kalmayı bilmeyene "Gitme kal" demenin manasızlığını  anlamlaştırıp da yük değil, aş eyle!

[Meral Meri]


Tanıdığım tanıştığım aşkların yanında senin aşkının söz konusu söze dökülünce ,nişanlanırdık biz.

[Meral Meri]



Ben seni sevmekle yedi tip bir suç işliyor ,kış gibi yağıyordum üstüne;
Halbuki "Bahar" derlerdi adıma!..

[Meral Meri]


Seçici isen bölücü isen karış durma kanıma
Ben de arınıyorum o yoksulluktan!

[Meral Meri]




Ben seni severken vatanım gibi seviyordum
O'yüzdendir bu kırılmalarımız hep!

[Meral Meri]


Kalbinin kalbimle buluşamadığı o noktadan da ulaşırdım ben sana,
Senin haberin yok!

[Meral Meri]




Sen her sözümde öz değil söz ararsan daha çok sönük kalırsın!

[Meral Meri]

Bir yerde aranacak kadar hiç kalmadığından dolayı idi bu senli kayıplar.

[Meral Meri]


Herkesin bir çizgisi vardır o çizginin de birer uçurumu ve uçuşu.

[Meral Meri]


Kendimi olduğumdan öteye geçirecek hiçbir nehir bulamadım
O'yüzdendir bu bendeki deniz sevdası!..

Meral Meri



Hayat karışınca güzelleşmez,insan karışınca güzelleşir.

[Meral Meri]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder