Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

23 Şubat 2014 Pazar

BANA BİRAZ HAYAT

BANA BİRAZ HAYAT

Bana biraz sende kalmışlık verir misin?
Biraz bulunmuşluk biraz sarılmışlık,
Bana biraz kendinden geçip gelme verir misin?
Biraz yetişmişlik ve biraz kalmışlık.
Bana biraz gülüşünden yol verir misin?
Biraz ağlamış gözlerden aşk,biraz ağrılı kalplerden yük,
Bana dur ve kal orada ,yol bitti verir misin?
Biraz dinlenmiş ama hala yürüyen bacaklar,
Biraz elleri arasından kayıp gitmiş yıllar.
Bana biraz ben verir misin?
Sensizliğin içine uğrayan,
Ve oraya yuva yapan bir ben
Bir de sen verir misin?


(Meral Meri)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder