Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

17 Ağustos 2014 Pazar

Meral Meri/Eski Yel Değirmeninden Notlar/Kutsal Hisler Diyarı

Seni hissettiğimden öteye değil,yanıma taşımayı ne çok isterdim.
Tanışıp seninle ,taşınmayı sana bir samanyolu kadar derin ve yakın,olmayı ne çok isterdim.
Tüm kadınların ve erkeklerin içindeki iyilikleri senin için almayı ,ve bunları sana sunmayı ne çok isterdim.
Kuşların birer dansçı gibi rüzgara karşı süzülüşüne eşlik edip ,sana en edepli yanımla da gelmeyi ne çok isterdim.
Bu yüzlerdeki insan sevgilerini birer tebessüm çiçekleri oluşunu ilk öğrendiğim an ki o heyecanımı da sana hissettirmeyi ,ne çok isterdim.
Ben sen de başlayıp sen de sonsuz olmayı,ve yaşamayı -yaşatmayı seni kendimde böyle kusursuz sen olmayı ,ne çok isterdim.
Kuşku duymaksızın zamanın gerisine akıp oraları yeşertmeyi ,ve mavilikleri seninle hasat yapıp,yuva yapmayı seninle ne çok isterdim.
Seninle oluşumumu ben tamamlamışken,senin öylece ölmen ve beraberliğimizi de öldürmen, sence de garip değil mi şu an?

Meral Meri/Eski Yel Değirmeninden Notlar/Kutsal Hisler Diyarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder