Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

10 Mayıs 2015 Pazar

Meral Meri/ Deniz Fenerine Yolculuk


Nasılsın? dedi.
İyiyim. dedim.
Daha daha nasılsın? dedi.
Ay ve Güneş gibiyim... dedim.
Hepimiz öyleyiz;gece ve gündüz. dedi.
Ne bilmek isterdin? diye sordum.
Seni ,yalnız seni...dedi.
Ona canım burnumda yaşıyorum,
bununla nefes almak nasıl bir şey, bunu mu bilmek isterdin? dedim.
En çok onu,evet onu bilmek isterim. dedi.
Seviyorsun,dedim.
Ama öyle böyle değil,çok çok fazla... seviyorsun. dedim.
Ona bir de dedim ki; şimdi  sen de bir filmin en can alıcı sahnesi gibi
"Sevgi neydi?" diye sorma lütfen! dedim.
Hayır hayır,onu değil,şunu bilmek isterdim; "sevgiyle yaşamak nasıldır?"
Ben de, "Canın burnunda değilse, kalbindedir. dedim.
Dağıldık!..

Meral Meri/ Deniz Fenerine Yolculuk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder