Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

25 Mayıs 2015 Pazartesi

Robinson Crusoe -Daniel Defoe

Çok şeyi başardım.
En önemlisi de umutsuzluğa kendimi hiç kaptırmadım.
Başıma ne gelirse gelsin,sorunum ne olursa olsun, umut etmekten hiç vazgeçmedim.
Ve hep çok çalıştım.
Başaracağım dediğim her şeyi başardım.
Gün geçtikçe yalnızlığın açtığı güvensizlik yarası kapandı.
Ve kendime daha fazla güvenmeyi öğrendim.
Yararlı yönlerimi, yeteneklerimi geliştirdim.
Bir sürü yeni becerim oldu.
Önceden burun kıvırdığım, yapamam dediğim ne varsa burada yaptım.
Hem de tek başıma.
Şimdi yepyeni bir hayata, yepyeni bir insan olarak başlıyorum.
İçimdeki , o hiç tükenmeyen umut, yeni yaşamımda da başarılı olacağımı söylüyor bana.
Zaten böyle de olmalı.
Ben uygar bir insanım.
Çalışmaktan yılmam, güçlüklerden korkmam.
Aklım,bilgim,yüreğim ve umudumla, her güçlüğün üzerinden gelirim.
...
Robinson Crusoe -Daniel Defoe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder