Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

23 Nisan 2016 Cumartesi

Ezilen Zambaklar -Şiir-Meral Meri

Ezilen Zambaklar

Tüm beyazlıklar kan rengini almasaydı eğer,
Dünya ne kadar saf bir şelale olurdu kim bilir.
Merak ediyorum içindeki katliamları?
Soruyorum her seferinde, çığlık derecesin de bir sessizliğin var.
Bazen camın kenarına bir ihtiyarın gözüyle bakıyorsun.
Nereye baktığını merak ediyorum?
Oysa ben de bakıyorum buğulu camdan dışarıya;
Gördüğüm tek şey uzaklık.
Tahmin edersin,o bıraktığımız uzaklık...
Tüm siyahlar hakim almasaydı bizi,
Kan rengine dönüşmeseydi tüm nehirlerimiz,
Belki gitmezdik,belki hep kalırdık
Sürgün edildiğimiz vatanımızda.
Kim bilir belki o zaman zambaklarımız ezilmezdi-
Savaşan adamların ayakları altında!

(Meral Meri)
19/04/2012-İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder