Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

20 Nisan 2016 Çarşamba

Meral Meri/ Hayata Tutunamayan Harfler/Yine de Buyurmaz Mısınız

Anladım,insanlar sevgilerine süte su katar gibi,seviyorlardı birbirlerini;
Ölesiye berrak ,ölesiye saf,ölesiye katıksız.
Anladım;sizikiler daha güzeldi,daha sevgili,daha sevimli.
Anladım,benim gibi yalpalayan imgeleriniz yoktu;
Gürbüz bir çocuğun gür sesleriydiniz hepiniz.
Anladım,kanatlarınız güçlü silahlardan ibaretti.
Çok falanlarınız-filanlarınız vardı.
Karşıdan gelen seslere sarılmanız hep bundandı.
Anladım, sizikiler daha güzeldi,daha sevgili,daha sevimli.
Ama ben anlatamadım,benimkilerse hep şımarıktı;
Başına buyruk "Kutu kutu pense ,elmamı yerse."
Zaman öldüren bir oyundum belki.
Ki zaten zaman daima ölüydü,bağnazca!
Anlıyorum,sizinkiler hep aynı art arda gelen benzer şeylerdi.
Şimdi ne güzel diyorum;sizikiler daha güzeldi,daha sevgili,daha sevimli.
Hepiniz valör kokuyordunuz,ama olsun,yine de buyurmaz mısınız?
Meral Meri/ Hayata Tutunamayan Harfler/Yine de Buyurmaz Mısınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder