Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

12 Temmuz 2018 Perşembe

Meral Meri /Yine De Salla Gitsin

Yaptıklarımın hiçbir önemi yokmuş gibi, hissediyorum;
Ne yapsam olmazmışım gibi,
Kendim için aldığım kararlar bir saçmalık yumağından ibaretmiş de
Sarman bir kedinin oyuncağı olmuşlar gibi,öyle saçma hissediyorum.


Herkesten önce yaptığım ilkler beni bir yere taşımamış da
Alaşağı etmiş gibi,
Yolumu kaybetmişim de
Yanlışlar labirentindeymişim gibi ,
Övünçten eser olmayan bu yerde öldüm ölecekmişim gibi,
Şu an saçma sapan duygu krizleri yaşıyorum.

Biliyorum ki; sıradan basit düşüncelerin kocaman insanı hiç olmamıştım ben-
O kocaman insan hiç olmadığımdan mıdır nedir,
Yaptığım ve yapacağım her şey termometrenin en yükseğine çıkmış gibi,
Un ufak kalmaya mahkummuş da eriyormuşum gibi, hissediyorum.

Tanrı şahittir;
Ki daha neyi -niçin yaptığımı ondan başkası da bilmez...
Yoo... yoo... bu benim gerçeğim-
Kabullendim bunu ben.
Şimdi herkesin birtakım halleri vardır;
Benimkisi bambaşkadır desem,
'Hadi be ordan ' derler
Halbuki herkes zaten birçok farkı ile bu yaşamdadır.

Açık ve kapalı olduğum zamanları da iyi bilirim-
Ortada yaşadığım zamanlarım öyle çoktur ki;
En az sakladığım kadar çoktur onlarda.
Bir denge mi gerekiyor ,evet ,pek tabii...
İşte o zıkkımı da yaptım;
Yine de bu saçma sapan duygu krizleri yaşamama engel olamadı!

Şimdi ne mi düşünüyorum?
Bir tek gerçeğimizin olduğunu;
Onun da çok aşağılık bir musibet olduğunu...
Yani öyle bir hale gelmişiz ki;
İyi olan her şey bilinmezmiş de
Aptalca saklanması ,yok sayılması gerekirmiş gibi,
Yani demem o ki; alışveriş dünyasındayız;
Ama kimse neyi ne kadar istemesi ve vermesi gerektiğinin farkında bile değil...
Boşuna mı ben şu anda saçma sapan duygu krizleri yaşıyorum?
Benim gördüğüm bu ,yaşadığımız da aslında budur dedim ya şimdi;
'Hadi be ordan' derler-
Desinler...
Ben bir hikaye değil, gerçeğin ta kendisini yazdım.

Meral Meri /Yine De Salla Gitsin

12.07.18.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder