Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

5 Ağustos 2018 Pazar

Ayhan Kırdar - Cehenneme Kurulan Kamp



...
Öptüm ölümün kaynamış tutkal kokan ağzından 
Kara kara yengeçlerin yuva yaptığı 
Işık değmemiş ıslak saçlarına astım kendimi 
Belki bin yıl sallandım durdum 
Ama ölmedim 
Neden ölmedim
Bıktım bu dost cüceler ülkesinde 
Dev yalnızlığımı sırtımda taşımaktan 
Yorgun alnımdan 
İri terlerin aktığı kör kuyulara 
Yılanların ve akreplerin 
Ve ısırgan böceklerin susuzluğunu gideren 
Bu denizler benzindi hep 
Ve hep ne varsa deniz denilen kıyılarda ateşler yaktım 
Ama ölmedim 
Neden ölmedim
(...)
Bir kaç cam kırıyorum buz tutmuş gökten 
Ben yarıdan fazla günahkarım biliyorum 
Yarıdan fazla karanlık bu yer bu insanlar bu okyanus
Ayhan Kırdar - Cehenneme Kurulan Kamp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder