Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

6 Ağustos 2018 Pazartesi

Meral Meri ~ Doğu Ekspresi

Hayatım şu andan ibaret,
Tuttum mu, avucumda mı,
Sıktım mı ,özgür mü,
Parmak uçlarımdan sıyılıp gitti mi,yoksa?
Fark etmez, yenisi gelir...
Yosunların tutunması gibi,
Midyelerin taşı benimseyip- yapışıp çoğalması gibi,
Çer çöp denizin üstü-gibi böyle olsun...
Kendini paklar o demesi gibi, hafifim,
Sakinim.
Ama delilik baki...
Hiç değilse komşumun kurumuş sarduyası değildim.
Küçük kevser sularından ...
Büyük cehennem ateşlerinden,
Kumlardan,
Ve taşlardan...
Yani yine yağmur boşanır üstümüze;
Sıkıntı mı bu şimdi,
Dert mi yani?
Çabucak toparlarız içimizi;
Yakut,zümrüt, kehribar,
Ve  biraz da ay ışığı-
Yolculuğa böyle çıkarız...
Kumlardan ve taşlardan söz ederken.
Pasaklı denizin edebinden
Çığlıklar yükselirken...
Ben imdadına övünçler sunarım;
Alır koynuma bi güzel de sevişirim,
Olur biter.
Zira ömrüm şu andan ibaret;
Tuttum mu, avucumda mı,
Sıktım mı ,özgür mü?
Parmak uçlarımdan sıyılıp yitti mi,yoksa?
Fark etmez, yenisi gelir...
Ben imdadına yine övünçler sunacağım.
Alıp koyuma yine bi güzel sevişeceğim.
Olacak ve bitecek-
Nihayetinde içtenliğimdir...

Meral Meri ~ Doğu Ekspresi

06.08.18.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder