Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

11 Ekim 2019 Cuma

Meral Meri


Çevremdeki ahmakları düşündüm... Onların karşısında durduğumu.
Ve sonra hiçbir şansımın olmadığını, hatta defalarca kez solduğumu gördüm.
Sonra karar verdim; defalarca solduktan sonra gelecek olan- onlarca kez yeşermenin de hiçbir anlamı olmadığına.
Bazen öylesine çekip gitmeyi bilmek gerekiyor, anladım!
Ve anladığım bu şeyi ahmaklara değil, benim gibi defalarca kazanan ve bu kazancından da asla pişman olmayan kişilere atfediyorum.
Çünkü onlar birer tabak yalayıcıları -ya da arkasının emin bir yerde olduğunu sananlardan olmayacaktır.

Meral Meri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder