Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

16 Eylül 2020 Çarşamba

Meral Meri /Söğüt Ağacının Gölgesinde / Çalınmış Renkler

 Sevgilim,

Bu yalnız geceye seninle doğduk.
Ellerimiz; yaprakların çekip gitmesi gibi bomboş kaldı.
Biliyorum, tütün kokuyor şimdilerde gökyüzü.
Kayıkhaneler sessizleşti.
Şiirlerin bahçeleri çiçeksiz kaldı.
Biliyorum;
Kadın çığlıkları, o tuzaklar , büyük hesaplar değerinden uzaklaştı.
Biliyorum,
Sessizliği süsledi yeni ay, bu gece.
Biliyorum.
Sevgilim, kanatlarımdasın korkma!
Uç, uç, yorulana kadar uç!
Yeni ay, renkleri çalınanları teselli edecektir...
Biliyorum.
Sanki o çalmış gibi, suçlu hisseder kendini...
Biliyorum,
Biliyorum çünkü; böyle şeyleri bilerek yaşıyoruz her gün.
Sanmak böyle bir şeydir sevgilim....
Hayal kuramamak böyle bir şeydir.

Meral Meri /Söğüt Ağacının Gölgesinde / Çalınmış Renkler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder