Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

18 Eylül 2020 Cuma

Meral Meri /Söğüt Ağacının Gölgesinde / Direngi

 Bana "Doğumla açan çiçekler gibisin" derlerdi.

Bu yüzden bana unutulmuşluğu hatırlatıyorsun-

O yanlış yerde durmayı ve övünecek hiçbir şeyimin olmadığını...

Ve isyan etmemem için ninnilerle beni kandırıp uyutmayı...

Ve yeniden yeniden yenilmeyi hatırlatıyorsun bana.

Ne garip!

Küçük kiremitleri, kurum dolu o bacaları ve yılların yıldızlar biriktirdiğini nasıl da unutmuşum.

Kır çiçeklerinden yaptığım o tacı- bugün böylece başımdan çıkarıp attım yere!

Krallara, çıplaklara, açlara, toklara inanmayı bıraktığım gibi.

Doğama uygun bulmadığım o yaban otlarımı nasıl söküp attıysam içimden, öyle yaptım bunu.

Hiç ama hiç acımadım kendime.

Kasvetimden böylece büsbütün arındım.

"Kazanmanın sırrı adil olmakta değil, alçak olmakta saklıdır!" diyen o yabancıyı nasıl da unutuvermişim.

Böylelikle inanmayı bıraktım çocukluğunuza.

İyi de yaptım; belki yaptığım tek ama en iyi şey buydu burada.

Bundandır; doğumla açıp hemencecik ölmem orada aşka.


Meral Meri /Söğüt Ağacının Gölgesinde / Direngi


18.09.20.İst.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder