Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

31 Ekim 2014 Cuma

✈ ✈ Meral Meri ✈ ✈AMA KAYBOLMADIM Kİ


AMA KAYBOLMADIM Kİ

Tükenişlerimi mi arıyorlar ,ama daima yanlış yerlerde-
Neden arıyorlardı?
Sorgulamak adına ne oyun varsa,sanırım bunu yapmak istemişlerdir,eminim!
Zaten,istemek ve yine istemek,alışkanlık olmalıydı
Bence ,onlarca.
Çabalamak,dedim içimden ama bir benim bildiğim evrene mi?
Konuştuklarımı kim duyar,yıldızlar mı?
Öyle ise saklanan yıldızlar biliyordu benim içimi.
Kalsam ,kendimin bildiği vakitleri bir ben bilirim.
Susuyorsam eğer ;evrende dilsiz kalmak istemişimdir.
Ve izin veriyorum,canım acısın,acıtsınlar!
Bir kalan ,çoğul şeyim o değil midir?
Öyleyse ölebilirim ,ancak huzurunuzdan ayrılarak
Çünkü huzurunuzu tanıyamadım!

(Meral Meri)

31.10.14.İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder