Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

20 Ocak 2016 Çarşamba

Ama Ben Hazirandım-Meral Meri

Ama Ben Hazirandım
~
Bu gün batımında seni düşündüm
Ay ışığında yine seni
Tabiatın içindeki tek bağlantım yine sendin
Gördüğüm,dokunduğum,ve hissettiğim tek sen
Kalbimdeki gerçeğim yine sendin
Ve ben
Roma'yla izliyordum gözlerini
Londra'dan dokunuyordum ellerine
Paris'ten öpüyordum dudaklarını
Bu aşk bu kadarla sınırlı değildi
Ankara ile bütünleşiyordum seninle
Gün batımında sana yürüyor
Ay ışığında sarılıyordum sevgine
Üşüdüğüm yoktu;eylüldü doğumum
Ve yapraklarım dökülüyordu
Ama ben,ben hazirandım ya seninle ...
(Meral Meri)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder