Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

20 Ocak 2016 Çarşamba

Meral Meri/ Mavi Masalımın Yeşil kırıntıları/Hayal Kuruyorum -Ben Evimi Özledim

Simit ,ve evde pişirilen sevgi çayı,
Aile poğaçası ,geniş aile kurabiyelerini,
Dertli çaydanlıkların dost türkülerini,
Odun sobasının uyurken bize göz kırpmasını,
Yağmurların çıkardığı kuş seslerini,
Sislerin bir yanıp bir sönen ateşleri anımsatmasını,
Kar yağışlarının kucaklaşmayı simgelediğini,
İlkbaharın klasik notalarıyla yürüyüp çiçekler topladığımı,
ta içimdeki çocuktan biliyorum,
Dünyaya sığarak da onu sevebildiğimi;
Çünkü ben oyun oynuyordum,onlarsa öldürüyordu!
Meral Meri/ Mavi Masalımın Yeşil kırıntıları/Hayal Kuruyorum -Ben Evimi Özledim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder