Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

4 Nisan 2016 Pazartesi

Meral Meri - Salyangozdaki Yosunlar

Bazen içimin şehrine uğrayıp  hâl hatır soruyordum,o ise bir seni tanımışcasına
"Özledim ,onu niye getirmedin ki?" deyip,benden yüz çeviriyordu.
Sanki her şey sendin ve her şey bir seni görüp,bir seni severdi.
Sanki saklanan benmişim gibi,ve en korkuncu ise sen hep kayıptın nedense ,aranan da değil.
Buna karşın içimdeki o kent "Özledim!" demekten geri kalmıyordu.
Demek ki; en iyi de -en kötü de ,bir iz ,bir sır,bir aşk,bir gidiş,bir geliş.
Kısaca özet bırakabiliyordu;
Kime gelmiş,kime dokunmuş,ve kimden gitmişse bile.
O halde diyebilir miyiz ki; senin de içindeki o devasa kalabalık -topluluk
en azından biri olmasa diğeri beni ,evet beni de muhakkak özlüyordur.
Öyle ya,bu kadar kalabalık içinde bir sevgiye de bir sevgisizliğe de çarpma olasılığım
bu derece kuvvet içerir olmalıydı.

Meral Meri - Salyangozdaki Yosunlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder