Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

4 Kasım 2016 Cuma

Brian Crain ~Gentle Rain~Artist~Jeff Rowland

Yağmur 

~
O da benim gibi yağmuru seviyormuş
Çocukdum,sevindim.
Yanağımdan süzelenleri saymıyordu, 
Onlar çünkü denizdi,öpünce çöl olan...
Onunkiler de okyanus.öpülünce biz olan.
O da benim gibi yağmuru seviyormuş
Adamdım,sevindim.
Kalbime süzülen onsuz geceleri saymıyordu,
Onlar çünkü sevgiliydi,sarmaş dolaş,
Onunkiler de elbet.
O da benim gibi yağmuru seviyormuş
Kadındım,sevindim.
Gözlerine saklandığımı saymıyordu,
Onlar çünkü aşktı,sayı bilmezlerdi ki
Onunkiler de ebe,ve yakalandım!
(Meral Meri)
Brian Crain ~Gentle Rain~Artist~Jeff Rowland

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder