Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

24 Kasım 2016 Perşembe

Demedim Mi~ Özer Özel ~Pir Sultan Abdal





Demedim Mi
~
Güzel aşık cevrimizi 
Çekemezsin demedim mi 
Bu bir rıza lokmasıdır 
Yiyemezsin demedim mi 
...
Yemeyenler kalır naçar 
Gözlerinden kanlar saçar 
Bu bir demdir gelir geçer 
Duyamazsın demedim mi 
...
Bu dervişlik bir dilektir 
Bilene büyük devlettir 
Yensiz yakasız gömlektir 
Giyemezsin demedim mi 
...
Çıkalım meydan yerine 
Erelim Ali sırrına 
Can ü başı Hak yoluna 
Koyamazsın demedim mi 
...
Aşıklar kara baht(ı) olur 
Hakk'ın katında kutl'olur 
Muhabbet baldan tatl'olur 
Yiyemezsin demedim mi 
...
Pir Sultan Abdal Şahımız 
Hakk'a ulaşır rahımız 
On İk'imam katarımız 
Uyamazsın demedim mi
(...)
Şiir:Pir Sultan Abdal
Demedim Mi~ Özer Özel ~Pir Sultan Abdal 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder