Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

17 Ekim 2018 Çarşamba

Meral Meri/ Eski Yel Değirmeninden Notlar /Günün Bitimi Biraz Zaman Alabilir


Kazandığımızı sandığımız birçok şeyin
Aslında bir başkasının baharını çiçeklendirdiğini düşünmüşümdür hep...
Bunun olasığını açıklamak da zor değildir,
Örneğin kaldırım taşları...
Bir koleksiyon olması için toplanmış sanılır, ama onları bir ev için toplamışsınızdır...
Ayrıca bu birikimleri bir bütün olarak da bir evin içinde hayal etmek de zor değildir.
Kimine göre de sıradışıdır bu.
Ve bazısı içinse o ayrılan çiftlerden birinin mirasıdır da-
Başka hiçbir izi yok; o sabahları çayı iki şekerli ya da filtre kahve içerdi,
Makarnadan nefret eder, pazartesilerini de öperdi...
Tatil günlerinde yaz -kış mısır patlatır,çoraplarını da bir hediye çuvalı olarak görürdü gibi şeylerle hatırlamazsınız onu...
Çünkü bunları çoğumuz yapardı...
Tıpkı "seni seviyorum ve senden nefret ediyorum"u herkesin eşit ve ölçüsüz ama doğal olarak algılayıp -kavradığımız gibi...
Terk edilen bir erik ağacı ile tanıştım dün; bu sabah ise bir kaldırım taşının bir lunaparka aşık olduğunu ama hiç yan yana gelmediğini öğrendim...
Fakat bana göre bunlar hiç de olağandışı şeyler değil, hatta çok sıradan ve doğal ...
Ben kaldırım taşlarını ve lunaparkı düşünürken- bir başkası ise şu anda bir portakal çiçeği ile öpüşüyor olabilirdi...

Meral Meri/ Eski Yel Değirmeninden Notlar /Günün Bitimi Biraz Zaman Alabilir

18.10.18.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder