Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

6 Ekim 2018 Cumartesi

Meral Meri ~ İyi Bir Açıklama

Ne diliyorum biliyor musun,
Küçük yelkovan ağacının yerinde
İğneli çam ağacı olmalı...
Neden biliyor musun,
Çünkü esriklikler çoğalsın istiyorum.
Ama benim tabirimle...
Şöyle olmalı;
Biraz limon ve biraz kara erik,
Biraz da iğnelerle...
Ve böyle bir sarhoşluğu içerken de
İnsanın başının üstünde seni daima hatırlatan bir gökyüzü de olmalı...
Sağın solun sobelenmemeli.
Ve en muazzamı da karla kaplı bir alanı olmalı insanın...
Ben yalnız bunu diliyorum işte.
Peki ya sen?

Meral Meri ~ İyi Bir Açıklama

07.10.18.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder