Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

23 Nisan 2019 Salı

Meral Meri / Kendi Derinliğimin Ötesine Gittim /Bütünsellik

Küçük bir kızken ilk şiirimi dünyaya yazmıştım
Yani çocuklara
Yani oyuncaklara
Yani oyunlara

Şimdi ise büyüklere yazıyorum
Yani korkulara
Yani yalnızlığa
Yani oyunsuzluğa

Biliyorum,ve inanıyorum
Bunları düzeltmek elimizde
Çünkü gelecek
Şimdiden iyileşir ,büyür, güzelleşir
Ve bütünleştirir herkesi
Tıpkı bir annenin çocuğuyla gurur duyarken
Onu alkışlayıp ,ona ıslık çalıp ve kucaklaması gibi
Berrak ve sahiplenici.

Meral Meri / Kendi Derinliğimin Ötesine Gittim /Bütünsellik

Illustrated by @kmberggren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder