Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

2 Nisan 2020 Perşembe

Meral Meri /Söğüt Ağacının Gölgesinde / Üçüncü Gün Şiiri (VIII)

İstanbul'un en ücra köşelerinde şiir falan yazılmaz Muallâ.
İçinde olmalı insan...
Ki yaşıyorum desin kendine.
Yoksa her gün ölür insan o uçlarda.
Çünkü yaşamak sanattır Muallâ.
Ve sanatı da icra etmek gerekir.
Bu arada soğuk su hâlâ bazı yerlerde bir lira.
Kısacası bugün ve bir kez daha; erkekler çoğu şeyi kadınlardan öğrendiğini açık etti Muallâ.
Misal, ben de senden çok şey öğrendim bu hayatta.
Fakat açık vermeyi sevmem!
Bunu da senden öğrendim çünkü.
Kâğıt toplayıcılarının bir köşeye sinmiş haliyle bakarken dünyaya...
Dedim ya, Muallâ;
Bugün seni çokça düşündüm.
Ama bazı şeylerin de bir sona ihtiyacı vardır öyle değil mi?
Haksız mıyım yoksa?
Bak, bunu da senden öğrendim çünkü.
Meral Meri /Söğüt Ağacının Gölgesinde / Üçüncü Gün Şiiri (VIII)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder