Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

28 Nisan 2020 Salı

Meral Meri/Eski Yel Değirmeninden Notlar /Suç Mahalli


Dostlarım ve ailem; bugün bana yeni bir dünya için hazır olup olmadığımı sordular.
Onlara eski bir evde- eski eşyalarla yaşadığımı söyledim...
Sanırım ne demek istediğimi anlamadılar.
Tuhaf bir gün geçirdiğimi sandılar.
Hepsi birden alnıma bakıp; ateşimin olup olmadığını kontrol ettiler...
Toptan ateş ölçer işi bittiği zaman, başlarını tuhaf bir biçimde salladılar...
Avuçlarının içine çenelerini yerleştirip, işaret parmaklarını kaşlarıyla orantılı çizgiye ulaştırdıklarında...
Deniz suyunun sertliği kadar yüzüme tuz bulutları geldiği zaman , artık suratımı anlamlı bulmuşlardı.
Onlara dedim ki; ben suç mahallinde ipucu arıyordum ve bunu sonsuza kadar yapmaya planlıyorum.
Bana bunun yalnızca kuşların işi olduğunu söylediler.
Onlara kuş olduğumu kanıtlamam yıllarımı alacağından, bu işi hiçbir zaman düşünmemiştim bile.
Ve sonra gittiler, eski evimden çok uzaklara.
Doğrusunu isterseniz; ben işime gelen yeniliklere daima açık olmuşumdur.
Sanırım bunu duymayacaklardı...
Onlar ve başkaları da...
Çünkü bu hep böyle olmuştur.

Meral Meri/Eski Yel Değirmeninden Notlar /Suç Mahalli

28.04.20.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder