Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

11 Nisan 2021 Pazar

Meral Meri/ Eski Yel Değirmeninden Notlar / Kalp Tartımı

 


Eğer şimdi ben konuşsaydım bütün kalbi hürriyetimle...

Ama o derece de esirliğimin zekasıyla;

Herkes tutup beni alkışlardı bu ayrılığın karşısında.

Onlara ortada bir savaş yok, deseydim...

Veya bir barış da göremedim, deseydim.

Ama zincirlerim var işte, tam burada duruyor; kalp tartımı gibi, deseydim.

Mezarların korunmaya ihtiyacı yoktur, mumyalar zaten çıplaktır, tarih ise bir efsane gibi...

Acı içinde kıvranan yapraklardan ibarettir, deseydim.

Herkes yine kendi bildiğini okurdu eminim.

Öyleyse; çenemi, elimi, kulağımı, gözümü, kalbimi, ruhumu ve beynimi yoramam.

Ben ki, bütün değilim bu maskaralar dehlizinde.

Ben ki; yalnız, çıplak, köksüz bir kalp tartımı şurada kıvranan.


Meral Meri/ Eski Yel Değirmeninden Notlar / Kalp Tartımı 


12.04.21.İst.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder