Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

5 Nisan 2021 Pazartesi

Meral Meri /Mavi Masalımın Yeşil Kırıntıları / İçim Ve Dışım Beni Bilmez

 


Sessizliğimde o bilindik fırtınalar yok artık; mutluluk yok, o dayanılmaz üzüntüler yok.

Sadece bir parça düşünceler imkansızlığı olabilir.

Ve bunların rasyonellikle alakaları olma ihtimali yok.

Zaten onlar bizim yerimize düşünürler, severler ve nefret ederlerdi.

İçim ve dışım beni bilmezdi; zararı yok, ben de onları bilmezdim.

Sessizliğimde belki bu bağlamda kırıntılar olabilir; ama yeşil, ama mavi, belki de siyah...

Ben bilmiyorum.


Meral Meri /Mavi Masalımın Yeşil Kırıntıları / İçim Ve Dışım Beni Bilmez


05.04.21.İst.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder