Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

14 Aralık 2021 Salı

Açlık?!

 Ekonominin iğrenç dünyasında masum uzaylılar gibi olduk! Dünya siyasetinin büyük "açlık" yeni dünyasına hoş bulduk, mu acaba!? Kendisi için, en iyiyi istemeyenlerin dünyasında cılız bir ses olmak, ne acı insanlık için! Artık ikdidar ve muhalefet değerli olmamalıdır. Bu çılgınca yüceltme işini bitirin. Çünkü benim için hiçbir zaman anlamlı olmadılar! Çünkü yenilik diye bize yutturdukları sadece "açlıktır" sadece "kötülüktür". Türkiye, bu dünyanın diğer ülkelerine ve başına taç yaptığı bu çöplere hizmetçi olmak için var olmamıştır. Ama yaptığımız sadece budur. Neden gerçek kaliteli yaşamı kendiniz ve çevreniz için istemiyorsunuz? Türkiye esasen her yönüyle zengin bir ülkedir. Ama bizi kör eden bir siyaset var ortada. Daha doğrusu adı sadece siyaset, yoksa siyaset yapmayı bilmiyorlar. Başımıza bir salgın hastalık getirmeyi biliyorlar. İstilacıları başımıza getirmeyi biliyorlar. Bizi yoksulluğa hapseden bir siyaseti ben tanımıyorum! Hiçbir iş yapamayan ama yapıyormuş gibi yapan doktorları ben tanımıyorum! Genel olarak herkes kendi ufak çıkarını düşünür. Sonuç ortada! Kendini düşündüğü gibi yanındakini düşünemeyen açgözlülüğün son resmidir bu! Sadece siyaseti suçlamakla olmuyor yani! Halk istemeyi bilmediği için , birlik sağlayamadığı için, kendi ideolojisini yücelttiği için ...( Ki benim için ideolojiler de boştur.) bizi oyalayanları sürekli görmeyi reddettikleri için, biz solucan gibi sürünerek yaşamı bir yaşam sanıyoruz. İtilip kakılmaya daha ne kadar "evet" diyeceksiniz?

Meral Meri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder