Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

23 Aralık 2021 Perşembe

Meral Meri /Söğüt Ağacının Gölgesinde / Bu Sonsuz Sevgiyle Kal

 


Dün seni şefkatimle tanıştırdım, küçük sevgilim,

Zamanın uyanışı kadar kendinden emindi.

Ve biliyorsun, bunu senden başka kimse bilmeyecek; 

O söğüt ağacının ışıltılı yeşili sadece gözlerinizde hayat bulacak.

Bir dağ aynasına bakarken, yer değiştirirken bile yalnız benim yanımda olacağını kimse bilmeyecek.

Bu, bizi çevreleyen sevginin gücüdür.

Bu yenilmezliğin uyan

ışıdır.

Bu senin ve benim açık sayfam.

Kucakla beni kendi yalnızlığından.

Beni iyi hatırla, küçük sevgilim.

Beni sev, beni sev ve beni sonsuza kadar şimdi sevdiğin gibi sev.


Meral Meri /Söğüt Ağacının Gölgesinde / Bu Sonsuz Sevgiyle Kal


24.12.21. İst.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder