Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

28 Eylül 2022 Çarşamba

Meral Meri /Söğüt Ağacının Gölgesinde / Gerçek Bir Şey

 Savaşların içinde bulamazsın beni.

Beni aptal yarışların, ve bitmek bilmeyen o hırs çarklarının içinde bulamazsın.

Beni yeryüzünün güzelliklerinde ara.

Bana gel, ve beni selamla.

Bana akçaağaç şurubu topla.

Bana orman mantarları topla.

Bana kır çiçekleri topla.

Beni gökyüzünün güzelliklerinde ara.

Bana gel, ve beni selamla.

Evet yalnızlığın içindeyim.

Evet gecenin karanlığında bir mumum.

Evet şimşeklere, fırtınalara, yangınlara alışkınım.

Ama mutluluk diye bir hazineye de gebe olduğumu sakın unutma.

Bana gel, ve beni sevginle mühürle.

Bana sarıl, ellerimi tut, sakın geriye bakma.


Meral Meri /Söğüt Ağacının Gölgesinde / Gerçek Bir Şey



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder