Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

25 Şubat 2018 Pazar

Meral Meri / Ağaç Perisi-Konuşma

'Hangi diyara giderseniz gidin
Sorumluluklarınızı paylaşın' demişti ağaç perisi halkına.
Sonbahardı, kurumuş yaprakları toplarken yorulmuştum; az dinlenme maksadıyla ulu bir çınar ağacına oturup sırtımı yasladım,
içim geçmiş- dalmışım , uyandığımda ağacın içinden bazı beli belirsiz sesler duydum..

'Hangi diyara giderseniz gidin
Sorumluluklarınızı paylaşın' demişti ağaç perisi halkına.
Biraz daha sokulup iyice kulak kabarttım;
Kimisi itiraz ederek ' Hayır dedi ,ben çok çalışıyorum , önce benim dediğim olacak!'
Diğer bir ses ' Nedenmiş o , sen konuşup iş bölümü yapmak yerine ya da o işleri yapmak için bize destek olmak yerine
hep çok çalışıp en çok konuşan olup bizi eziyorsun ,razı değiliz bu anlayışa dedi!'
Bir başka ses ise 'Uzaklara gideceğim ben , bıktım usandım kavganızdan ,bıktım usandım benim dediğim olacak demenizden dedi'

Ağaç perisi sessiz olunuz, diyerek naif bir sesle yineledi sözünü 'Hangi diyara giderseniz gidin
Sorumluluklarınızı paylaşın' ...

Meral Meri / Ağaç Perisi-Konuşma

26.01.18.Ordu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder