Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

24 Şubat 2018 Cumartesi

Meral Meri /Hayata Tutunamayan Harfler /Leydim

Kelimeler de canlı birer çiçektirler leydim,
Susuz bıraktığın günlerde sessizliğini dinletmek isterler;
Fırtınaya girmeden güneşin krallığını hani hiç kimse bilmez ya ,
O hesap doğarlar önce kelimeler,
Sonra karanlığın içinde kaç tane kapı var,
Onları bulmaya çalışırlar- doğru kapıyı bulan kelimeler leydim -
Kelimeler sevgi bağını içine alıp öyle tutarlar yaşamın sesini,
Huzurlu bir çocuk uykusunu anlatırlar kırılmış serçelere..
Tutunmak leydim, tutunmak sıradan- alelade harflerle olmuyor...

Meral Meri /Hayata Tutunamayan Harfler /Leydim

07.02.18. Ordu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder