Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

19 Şubat 2018 Pazartesi

Meral Meri ~Kara Balık Tatlı Suda

Dağın arkasındaki o tatlı suya ithafen,
Ne ben seni gördüm-
Ne de sen beni.
Bir gün niyet etmişim sana gelmeye;
Tırmanırken birdenbire..sen de duruvermişim.
Bir günbatımı çekmek istemiştim,
Tatlı, ama soğuk bir kışı canlılığa armağan etmek istemişim...
Nedendir bilinmez
Sen birdenbire kayboldun.. ey tatlı su!
Biliyorum, gelseydim
Sen de anlatacaktın bana,
Kara balığın özlemini,
Belki de ondan kayboldun.
Bir gün kavuşursak eğer
Sana dünyanın iyilikleriyle nasıl acı çekilir anlatmak isterim ...

Meral Meri ~Kara Balık Tatlı Suda
19.02.18.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder